Zabıta Müdürlüğümüz tarafından İlçemizde genel denetim ve kontoller devam ederken banklara "sağlığınız için evde kalın" yazılı uyarılar yapıştırıldı. Tekrar banklarda oturabileceğimiz günlere kadar, lütfen kendiniz ve sevdiklerinizin sağlığı için kurallara uyalım.
Güncel
Yayınlanma: 03 Mayıs 2020 - 11:16
ADALAR DA BANKLARA UYARICI YAZILAR YAPIŞTIRILDI
Güncel
03 Mayıs 2020 - 11:16
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir










