Osmaniye’nin Kadirli ilçesinde oturan 4 kişi, Andırın’ın Kumarlı Mahallesi’nde iki ilçeyi birbirinden ayıran Keşiş Çayı’na balık avlamaya gitti.Bir süre sonra başlayan sağanak yağış nedeniyle suyun debisinin aniden yükselmesi sonucu 4 arkadaş mahsur kaldı ve bir ağacın dalına tutunarak kurtarılmayı bekledi. İhbar üzerine olay yerine giden jandarma ekipleri, vatandaşların yerini tespit ederek kurtarma ekipleri istedi. Bölgeye Kahramanmaraş ve Osmaniye’den AFAD ve itfaiye ekipleri sevk edildi.5 ST SONRA KURTARILDILARMahsur kalan Serdar Menekşe, Mustafa Kemal Yılmazer, Zafer Menekşe ve Ömer Nas, AFAD ve itfaiye ekiplerinin çalışmasıyla 5 saat sonra kurtarıldı. Hazır bekleyen ambulanslarda sağlık kontrolünden geçirilen 4 kişi, ekiplere teşekkür ederek evlerine gitti.
Gündem
Yayınlanma: 25 Mayıs 2018 - 11:09
Balık avlamaya gittiler, kabusu yaşadılar!
Kahramanmaraş’ın Andırın ilçesinde balık avlamak isteyen 4 kişi, yağış nedeniyle su seviyesinin yükselmesi sonucu Keşiş Çayı’nda mahsur kaldı. Bölgeye çok sayıda kurtarma ekibi sevk edildi.
Gündem
25 Mayıs 2018 - 11:09





