Koronavirüs salgını ile mücadele kapsamında 1, 2 ve 3 Mayıs günlerinde 30 Büyükşehir ve Zonguldak’ta sokağa çıkma kısıtlaması başladı. Fakat yasağa rağmen Türkiye Devrimci İşçi Sendikaları Konfederasyonu (DİSK) üyelerinden ve DİSK Yönetim Kurulu'ndan oluşan bir grup, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma günü nedeniyle Beşiktaş'taki DİSK Genel Merkezi'nin binasında toplandı. Buradan Taksim'e yürüyeceklerini bildiren grubu engellemek için polis ekipleri DİSK Genel Merkezi binasına çıkan sokakları kapattı.
Gündem
Yayınlanma: 01 Mayıs 2020 - 12:13
Beşiktaş'taki DİSK Genel Merkezi'nin sokağı kapatıldı
1 Mayıs Emek ve Dayanışma günü nedeniyle yasağa rağmen yürümek isteyen bir grup Beşiktaş'taki DİSK Genel Merkezi'nde toplandı. Polis ekipleri, genel merkez binasına çıkan sokakları kapattı.
Gündem
01 Mayıs 2020 - 12:13
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir






