İstanbul 1’inci Ağır Ceza Mahkemesi’nde görülen duruşmaya Abdurrahman Kaan’ın da arasında bulunduğu 18 müşteki ile tutuksuz yargılanan sanıklar Fadıl Akgündüz ve Mehmet Salih Obut katıldı.ŞİKAYETÇİ OLDULARBayrampaşa’daki Capris Gold projesinden 18 devre mülk aldığını belirten Abdurrahman Kaan, “Toplam 750 bin TL ödedim. Kira bedeli almadım. Tapularım verildi. Zararın giderilmedi. Şikayetçiyim” dedi.Osman Kaan ve eşi Nebahat Kaan ise 1 milyon TL karşılığında Bayrampaşa’daki Capris Gold projesinden 30 devre mülk aldıklarını, tapularının verildiğini ancak kira geliri almadıklarını söylediler. Zararlarının giderilmediğini belirten Kaan çifti sanıklardan şikayetçi oldular.“TAHLİYE OLDU AMA SÖZÜNÜ TUTMADI”Müştekilerden Bekir Karakaş ise “Fadıl Akgündüz’ün verdiği bir söz vardı. Tahliye olduğum taktirde projeleri tamamlayacağını söylemişti. Tahliye oldu ancak bu sözünü tutmadı. Şikayetçiyim, cezasını çekmesini istiyorum” diye konuştu.Beyoğlu’nda 80 bin liralık dükkanı takas ederek Bayrampaşa’daki Capris Gold projesinden bir devre mülk aldığını belirten Beyza Şafak ise bir yıl kadar kira bedeli aldığını daha sonra ise Gezi olayları bahane edilerek kira bedelinin ödenmediğini söyledi.
Gündem
Yayınlanma: 15 Ekim 2019 - 16:06
Fadıl Akgündüz'ün mağdurları arasında MÜSİAD Genel Başkanı da var
İstanbul Bayrampaşa’da Caprice Gold ve Caprice Maldivler gayrimenkul projelerinde devre mülk satışı yaptığı kişilerden para topladığı halde projeleri tamamlamadığı gerekçesi ile yargılanan Fadıl Akgündüz’ün mağdur ettiği kişiler arasında Müstakil Sanay...
Gündem
15 Ekim 2019 - 16:06





