Soylu, Twitter'dan, Fransa'dan gelen iki yolcu Kıbrıs aktarmalı olarak uçağa bindirilmiş ancak son gelen yolcularla ilgili böyle bir transit uygulamamız yok. Yanlış yapılan bu biniş işlemiyle ilgili gereği yapılıyor. Yolcular karantinaya alınıyor. 14 gün sonra Kıbrıs'a göndereceğiz. Burada ihmal kabul edilemez. Kimseye ayrıcalık tanınamaz. Tarafımızca araştırılıp, sorumlular tespit edilip gereği yerine getirilecektir. Vatandaşlarımız müsterih olsunlar. açıklamasını yaptı. 'Hukuk gerekeni yapacaktır'Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, Paris'ten gelen yolcuların bulunduğu karantina otobüsünden iki kişinin indirilmesine ilişkin, hukuk gerekeni yapacaktır. ifadesini kullandı.Gül, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, Fransa'dan gelen iki yolcunun karantina otobüsünden alınması olayıyla ilgili olarak hukuk gerekeni yapacaktır. Bu konuda hiçbir taviz, hiçbir istisnai muamele kabul edilemez. değerlendirmesinde bulundu. Kanun önünde herkesin eşit olduğunu vurgulayan Bakan Gül, olayın takipçisi olduklarını kaydetti.Soruşturma başlatıldı İstanbul Gaziosmanpaşa Cumhuriyet Başsavcılığı, Fransa'dan gelen iki yolcunun karantina otobüsünden alınmasıyla ilgili soruşturma başlattı.AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, Başsavcılık, Fransa'dan gelen iki yolcunun karantina otobüsünden alınmasının ardından harekete geçti.Başsavcılık, karantina tedbirlerine aykırı davranılması suçundan soruşturma başlattı.
Gündem
Yayınlanma: 18 Mart 2020 - 09:17
İçişleri Bakanı Soylu'dan karantinaya alınan iki yolcuya ilişkin açıklama
Son Dakika Flaş Haberler - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Fransa'dan gelen iki yolcuya ilişkin, "Yanlış yapılan bu biniş işlemiyle ilgili gereği yapılıyor. Yolcular karantinaya alınıyor. 14 gün sonra Kıbrıs'a göndereceğiz." ifadesini kullandı.
Gündem
18 Mart 2020 - 09:17
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir






