Alınan bilgiye göre, Sultanbeyli İlçe Emniyet Müdürü Necmettin Yüksek müdüriyet emrine alındı. Yüksek'in yerine Bilgi Teknolojileri Şube Müdürü Şekip Akın atandı.Muhabere Elektronik Şube Müdürü Erdem Torlak ise kendi görevinin yanı sıra vekaleten Bilgi Teknolojileri Şube Müdürü olarak görevlendirildi.
Gündem
Yayınlanma: 02 Mayıs 2020 - 10:14
İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nde iki atama!
İstanbul Emniyet Müdürlüğü bünyesindeki bir şube ve bir ilçe müdürlüğüne atama yapıldı.
Gündem
02 Mayıs 2020 - 10:14
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir






