Kartal Dersimliler Kültür ve Sosyal Yardımlaşma Derneği tarafından düzenlenen aşure lokması programında vatandaşlar bir araya gelerek birlik, beraberlik ve paylaşma duygularını paylaştı.Kartal’da bulunan Neyzen Tevfik Meydanı’nda gerçekleştirilen programa dernek üyeleri, vatandaşlar ve çok sayıda davetli katıldı. Muharrem ayının manevi atmosferinde düzenlenen etkinlikte, yapılan duaların ardından birlik ve bereketin simgesi olan aşure lokmaları vatandaşlara ikram edildi.Programda, Muharrem ayının taşıdığı manevi değerlere vurgu yapılırken; dayanışma, kardeşlik ve paylaşma kültürünün yaşatılmasının önemine dikkat çekildi. Katılımcılar, aynı lokmayı paylaşmanın toplumdaki birlik ve beraberlik duygularını güçlendirdiğini ifade etti.Kartal Dersimliler Kültür ve Sosyal Yardımlaşma Derneği yetkilileri, bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışmayı artırdığını belirterek, birlik ve beraberlik mesajı verdi.Yoğun katılımın olduğu program, vatandaşların bir araya gelerek sohbet etmesi ve aşure lokmasını paylaşmasının ardından sona erdi.








