Küçükçekmece İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri 3 günlük sokağa çıkma kısıtlaması öncesi ilçenin kalabalık olan cadde ve parklarında uygulama yaptı. Ekipler banka önlerine giderek araçlarından inip tek tek vatandaşları sosyal mesafeye uymaları yönünde uyardı. Uyarıları dinlemeyen vatandaşlar sosyal mesafe kuralına göre yeniden sıraya dizildi. Ekipler maskesi olmayan vatandaşları da maske takmaları konusunda uyardı.“SICAK OLDUĞU İÇİN TAKMADIM” CEVABINI VEREREK ŞAŞKINLIK OLUŞTURDUDenetlemeler sırasında bir genç kızın maskesiz dolaştığını gören polis ekipleri kıza maskesini neden takmadığını sordu. Genç kız ise, “Sıcak olduğu için takmadım” cevabını vererek şaşkınlık oluşturdu. Bunun üzerine polis memuru sıcak havanın maske takmanın önünde engel olmadığını belirterek maskesini takmasını istedi. Bunun üzerine genç kızın maskesini çantasından çıkararak taktığı görüldü. Diğer taraftan polislerinin sosyal mesafe kuralını ayarlaması ile banka sırasının metrelerce uzadığı görüldü. Maskesi olmayan bir gence ise maskesini polis ekipleri verdi.
Gündem
Yayınlanma: 30 Nisan 2020 - 12:55
Şaşırtan yanıt: Sıcak olduğu için maske takmadım
İstanbul Küçükçekmece’de İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipler 3 günlük sokağa çıkma kısıtlaması öncesinde sıkı denetimlerde bulundu. Denetlemelerde banka sırasında maske takmayan bir genç kız, “sıcak olduğu için maske takmadım” diyerek şaşkınlık oluşturdu. Bir başka gence ise maske polis ekipleri tarafından verildi. Maske takmadan ve kimlik olmadan parka çıkan bir genç ise, evim yakın dese de ceza yemekten kurtulamadı.
Gündem
30 Nisan 2020 - 12:55
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir






