Fethiye'nin kırsal Kayadibi Mahallesi'ndeki ormanlık alanda dün henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın başladı.Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'ne bağlı ağır iş makineleri, arazözler ile belediye araçlarının bulunduğu 35 araç, 1 helikopter ve 160 personelin yoğun çabası sonucu yangın, saat 23.00 sıralarında tamamen söndürüldü.Soğutma çalışmaları ise sabah saatlerine kadar sürdü. Yangında 20 hektar çam ormanı zarar gördü.
Gündem
Yayınlanma: 24 Mayıs 2018 - 11:14
Turizm cennetinde yangın dehşeti!
Muğla'nın Fethiye ilçesindeki ormanlık alanda çıkan yangın havadan ve karadan müdahaleyle söndürüldü. Yangında 20 hektar alan zarar gördü.
Gündem
24 Mayıs 2018 - 11:14





