İstanbul Valiliği, 5.8 büyüklüğündeki depremin ertesi günü düzenlenen AFAD toplantısıyla ilgili açıklama yaptı. Açıklamada 26 Eylül günü deprem sonrası, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay başkanlığında düzenlenen toplantıya İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun da katıldığı, burada 27 Eylül günü saat 10.00’da faaliyetlere devam edileceğinin konuşulduğu belirtilerek şöyle denildi: “27 Eylül’deki toplantıya Cumhurbaşkanı Yardımcısı Sayın Fuat Oktay’ın talimatlarıyla başka bir yazı ve davet olmaksızın, 269 görevli gelmiş, Ekrem İmamoğlu katılmamıştır. Ancak bu toplantıya İBB’den çeşitli birimlerden görevli 47 temsilci katılmıştır. Kaldı ki; İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı’nın, İl Afet ve Acil Durum Koordinasyon Kurulu’nun doğal bir üyesi olarak bu toplantıya katılması görevi ve sorumluluğudur. Durum bu kadar açıkken İmamoğlu tarafından yapılan “Davet edilmedim” şeklindeki açıklamalar devlet geleneğimize uymamaktadır.”KİMSE ÖZEL DAVET BEKLEMESİN
Gündem
Yayınlanma: 30 Eylül 2019 - 10:01
Valilik: Katılması görevidir
İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun AFAD toplantısına davet edilmediği iddiasına ilişkin tartışmalar sürerken Valilik, “Başkanın doğal bir üye olarak toplantıya katılması görevi ve sorumluluğudur” açıklaması yaptı. Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay ise “K...
Gündem
30 Eylül 2019 - 10:01





