Ermenek ilçesinde, kış şartları nedeniyle belediye tarafından kediler için kentin farklı noktalarına kedi evleri ve beslenme istasyonları; köpekler için ise geçici olarak barınak yapıldı. Mahalle aralarına yapılan kedi evlerine hayvanseverler, yiyecek ve su bırakabiliyor.
Gündem
Yayınlanma: 05 Şubat 2020 - 09:39
Belediyeden alkışlanacak davranış! Hayvanlar üşümesin diye yaptılar
Karaman'da, belediye ekipleri ve hayvanseverler tarafından sokak hayvanlarının soğuk havalardan etkilenmemesi için barınaklar yapıldı.
Gündem
05 Şubat 2020 - 09:39






